Содержимое

Столяр

Столяр — майстер з виготовлення дерев’яних виробів. Цей професіонал здатний випиляти з дерева все що завгодно: від обіднього столу до найдрібніших деталей музичного інструменту.

Що робить столяр

Столяр працює з деревом. Застосовуючи різні способи й техніку для його обробки, столяр виготовляє з дерева всілякі предмети. Представників цієї професії часто плутають з теслями, але головна відмінність столярної майстерності від теслярської — в тонкощах виконуваних робіт. Столярам дістається робота пов’язана з декоруванням, а теслям — з будівництвом.

Столяр може або виготовляти дерев’яні вироби лише за попередньо наданим проєктом, або і самостійно створювати проєкт, і впроваджувати його в життя. У такому випадку від столяра залежить не тільки робота з деревом, а й підготовка креслень, опису майбутнього виробу.

Те, чим займається столяр кожен день, залежить від його спеціалізації. Наприклад, є столяри, які займаються виготовленням меблів, вікон, дверних проходів і дверей, сходів, плінтусів; є столяри, яким більше подобається реставрувати дерев’яні вироби з історією; столяри-будівельники відповідають за обробку будинків різьбленими декоративними елементами; а суднові столяри виготовляють і кріплять меблі на кораблях.

Також на обов’язки майстра впливає його розряд. Є шість розрядів столярів. На підприємстві фахівець третього розряду або нижче просто готує бруски до роботи, столяр четвертого розряду може займатися виробництвом прямокутних, не надто складних деталей. А столярам шостого розряду довіряють найскладнішу і найтоншу роботу — дрібні елементи, вироби складних форм.

Скільки отримує столяр

Зарплата столяра залежить від розряду фахівця — від того, наскільки складна робота йому дістається. Деякі столярні майстерні практикують оплату праці майстрів у залежності від виробітку, таким чином зарплата залежить не тільки від майстерності фахівця, але й від швидкості його роботи.

Маркетинговий стратег

Важливо зазначити, що професія стратега дуже схожа з маркетологом. Їхня відмінність полягає в тому, що маркетологи частіше працюють на єдину компанію і займаються розвитком єдиного бренду. Маркетингові стратеги в цей час працюють на стороні digital, маркетингових та креативних агентств — займаються безліччю проєктів, можуть бути в команді клієнта або на фрилансі як незалежні консультанти. Також їхня робота більш вузькоспрямована.

Зі стратега все починається. Наприклад, до агентства звертаються представники різних бізнесів у сфері освіти, нерухомості, фінтеху, мистецтва та розваг, готелів, ресторанів, краси, здоров’я тощо. У них є продукт чи послуга, але немає системності в маркетингу та побудові бренду або відсутня стратегія комунікації.

Фахівець проводить дослідження, аналіз ринку та конкурентів, отримує інсайти: чим продукт чи послуга відрізняється від інших, чому саме він потрібен споживачам та як його правильно «упакувати». Так стратег допомагає людям знайти на ринку те, що їм справді потрібно, а бізнесу дає можливість зростати та заробляти гроші.

Основні стратегії, якими займається спеціаліст:

  1. Бренд-продуктова стратегія потрібна, щоб визначити, яку цінність має давати продукт споживачам та як це донести.
  2. Комунікаційна стратегія — це план, як бренд доноситиме свою стратегію до споживача: як часто і за якими медіаканалами можна спілкуватися з аудиторією, як розподіляти контент між соцмережами та телебаченням.
  3. Медійна стратегія — коли визначається, з ким саме, де, коли, як часто і за допомогою яких форматів бренд говоритиме.

Таким чином маркетинговий стратег:

  • вивчає продукт/товар/послугу, що просувається;
  • проводить глибинні інтерв’ю, аналізує ринок, конкурентів та визначає цільову аудиторію;
  • складає портрет цільової аудиторії;
  • шукає споживчі інсайти;
  • розробляє комунікаційні стратегії, формує характер та настрій бренду, складає рекомендований план;
  • розробляє унікальне позиціювання та виявляє роль бренду?;м
  • оформляє стратегію у презентацію та представляє її клієнту;
  • працює спільно з командою з дизайнерів, копірайтерів, артдиректорів, менеджерів проєкту та іншими фахівцями, які відповідають за втілення кінцевого продукту;
  • проводить брейншторми.

Скільки заробляє маркетинговий стратег

Зарплата маркетингових стратегів може відрізнятися залежно від компанії та обов’язків.

Столяр

Столяр — майстер з виготовлення дерев’яних виробів. Цей професіонал здатний випиляти з дерева все що завгодно: від обіднього столу до найдрібніших деталей музичного інструменту.

Що робить столяр

Столяр працює з деревом. Застосовуючи різні способи й техніку для його обробки, столяр виготовляє з дерева всілякі предмети. Представників цієї професії часто плутають з теслями, але головна відмінність столярної майстерності від теслярської — в тонкощах виконуваних робіт. Столярам дістається робота пов’язана з декоруванням, а теслям — з будівництвом.

Столяр може або виготовляти дерев’яні вироби лише за попередньо наданим проєктом, або і самостійно створювати проєкт, і впроваджувати його в життя. У такому випадку від столяра залежить не тільки робота з деревом, а й підготовка креслень, опису майбутнього виробу.

Те, чим займається столяр кожен день, залежить від його спеціалізації. Наприклад, є столяри, які займаються виготовленням меблів, вікон, дверних проходів і дверей, сходів, плінтусів; є столяри, яким більше подобається реставрувати дерев’яні вироби з історією; столяри-будівельники відповідають за обробку будинків різьбленими декоративними елементами; а суднові столяри виготовляють і кріплять меблі на кораблях.

Також на обов’язки майстра впливає його розряд. Є шість розрядів столярів. На підприємстві фахівець третього розряду або нижче просто готує бруски до роботи, столяр четвертого розряду може займатися виробництвом прямокутних, не надто складних деталей. А столярам шостого розряду довіряють найскладнішу і найтоншу роботу — дрібні елементи, вироби складних форм.

Скільки отримує столяр

Зарплата столяра залежить від розряду фахівця — від того, наскільки складна робота йому дістається. Деякі столярні майстерні практикують оплату праці майстрів у залежності від виробітку, таким чином зарплата залежить не тільки від майстерності фахівця, але й від швидкості його роботи.